Uw gids voor veilig en bevredigend driftduiken in Nusa Penida
Uw gids voor veilig en bevredigend driftduiken in Nusa Penida
Een aanbetaling van minimaal 25% per persoon is vereist om een online boeking te bevestigen en een aanbetaling van 40% voor walk-in boekingen. We kunnen uw boeking niet garanderen totdat deze aanbetaling is ontvangen. We behouden ons het recht voor om de boeking vrij te geven als er geen bevestiging van de aanbetaling is ontvangen. Anders, als de Algemene Voorwaarden niet worden gerespecteerd, behouden we ons het recht voor om een boeking te annuleren. Wijzigingen van data in boekingen nadat de aanbetaling is gedaan, kunnen worden gedaan, maar zijn afhankelijk van de beschikbaarheid. Het saldo dient vóór vertrek naar de dagactiviteit bij het duikcentrum te worden betaald.
We hebben een account aangemaakt bij Instapay, een veilige online manier om te betalen met uw creditcard. Er is een toeslag van 3% voor de betalingen en alleen Visa, Mastercard of AMEX worden geaccepteerd.
Om te betalen via Instapay sturen we u een e-factuur met een knop Nu betalen om uw veilige online aanbetaling op onze rekening te storten. Wanneer u uw betaling doet, ontvangen wij een automatische melding. Vervolgens ontvangt u een e-mail om uw boeking bij ons te bevestigen.
Voor het betalen van het saldo, drankjes, extra duiken, etc. accepteren wij de volgende methoden ter plaatse:
- Contant geld – Volgens de Indonesische regelgeving moeten alle betalingen in contanten worden gedaan in de lokale valuta Rupiah (IDR). Betalen met lokaal geld is de goedkoopste betaaloptie. Daarnaast hebben we een kluis om contant geld en andere waardevolle spullen op te bergen als u hier bent.
- Creditcards – alleen Visa en Mastercard en onderhevig aan een creditcardtoeslag
Waarschuwing creditcard – laat uw kaartuitgever weten dat u op reis bent en uw kaart in Indonesië zult gebruiken. We hebben in het verleden gasten gehad van wie de kaart niet werkte. Dit kwam doordat de kaartuitgever betalingen vanuit het buitenland om veiligheidsredenen had geblokkeerd.
Duiken (en/of snorkelen ) trips en certificeringscursussen kunnen worden geannuleerd of verplaatst vanwege de weersomstandigheden. Hoge golven en sterke wind zijn bijvoorbeeld niet geschikt voor watersportactiviteiten. Duiklocaties worden dagelijks gekozen op basis van het weer en de omstandigheden op zee. Uw veiligheid en de veiligheid van ons personeel staat voorop in onze bedrijfsvoering. Als de door u gewenste duiklocatie vanwege het weer niet beschikbaar is, doen wij ons best om een geschikt alternatief voor u te vinden.
Onze duikstaf/kapitein beslist over de selectie van de duiklocaties en/of annulering van de duikreizen.
Annulering vanwege de weersomstandigheden of mechanische redenen waardoor de boot de haven niet verlaat – volledige restitutie. Als we tijdens de reis de aangewezen duiklocatie niet kunnen bereiken, hetzij vanwege de weersomstandigheden of mechanische redenen, zullen we een andere geschikte duiklocatie aanbieden. Zolang we u een alternatieve duiklocatie kunnen aanbieden, worden er geen restituties gegeven. De walk-in aanbetaling van 40% of de online aanbetaling van 40% wordt aangehouden voor GEEN opkomst of ochtendannuleringen.
Er worden uitkeringen betaald als er verplichte evacuatie of officiële openbare evacuatiebevelen worden uitgevaardigd vanwege een natuurramp die uw bestemming onbewoonbaar maakt. (Verwezen door FCO – Ministerie van Buitenlandse Zaken van het Gemenebest ).
Voor PADI-cursussen wordt bij inschrijving een aanbetaling van 40% gevraagd en volledige betaling na de eerste dag in het water. Als u besluit de cursus niet af te maken om andere redenen dan medische redenen, wordt er geen restitutie verleend.
Voor online boekingen is de aanbetaling niet restitueerbaar, maar u kunt uw boeking maximaal een jaar verzetten. Dit moet 1 week voor de startdatum van de activiteiten worden gedaan.
Duikers die gehuurde apparatuur gebruiken, zijn verantwoordelijk voor die apparatuur en worden gefactureerd voor verlies of schade, ongeacht de oorzaak. De prijs die in rekening wordt gebracht, is het volledige bedrag voor apparatuur die minder dan 2 jaar oud is en de marktprijs voor oudere apparatuur. Noch Legend Diving Lembongan noch haar werknemers kunnen aansprakelijk worden gesteld voor schade aan of verlies van persoonlijke apparatuur die is veroorzaakt voor, tijdens of na duikactiviteiten.
Privacy is belangrijk. Wij verzekeren onze klanten dat alle gegevens die tijdens het betalingsproces en de cursus worden verzameld, niet voor andere doeleinden worden gebruikt. De gegevens worden ook niet bekendgemaakt aan derden, behalve degenen die rechtstreeks betrokken zijn bij de betalings- en e-mailprocessen. Als u nog andere zorgen of vragen hebt over ons beleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Neem contact met ons op .
Een aanbetaling van minimaal 40% per persoon is vereist om een online boeking te bevestigen en een aanbetaling van 40% voor walk-in boekingen. We kunnen uw boeking niet garanderen totdat deze aanbetaling is ontvangen. We behouden ons het recht voor om de boeking vrij te geven als er geen bevestiging van de aanbetaling is ontvangen. Anders, als de Algemene Voorwaarden niet worden gerespecteerd, behouden we ons het recht voor om een boeking te annuleren. Wijzigingen van data in boekingen nadat de aanbetaling is gedaan, kunnen worden gedaan, maar zijn afhankelijk van de beschikbaarheid. Het saldo dient vóór vertrek naar de dagactiviteit bij het duikcentrum te worden betaald.
We hebben een account aangemaakt bij Instapay, een veilige online manier om te betalen met uw creditcard. Er is een toeslag van 3% voor de betalingen en alleen Visa, Mastercard of AMEX worden geaccepteerd.
Om te betalen via Instapay sturen we u een e-factuur met een knop Nu betalen om uw veilige online aanbetaling op onze rekening te storten. Wanneer u uw betaling doet, ontvangen wij een automatische melding. Vervolgens ontvangt u een e-mail om uw boeking bij ons te bevestigen.
Voor het betalen van het saldo, drankjes, extra duiken, etc. accepteren wij de volgende methoden ter plaatse:
- Contant geld – Volgens de Indonesische regelgeving moeten alle betalingen in contanten worden gedaan in de lokale valuta Rupiah (IDR). Betalen met lokaal geld is de goedkoopste betaaloptie. Daarnaast hebben we een kluis om contant geld en andere waardevolle spullen op te bergen als u hier bent.
- Creditcards – alleen Visa en Mastercard en onderhevig aan een creditcardtoeslag
Waarschuwing creditcard – laat uw kaartuitgever weten dat u op reis bent en uw kaart in Indonesië zult gebruiken. We hebben in het verleden gasten gehad van wie de kaart niet werkte. Dit kwam doordat de kaartuitgever betalingen vanuit het buitenland om veiligheidsredenen had geblokkeerd.
Duiken (en/of snorkelen ) trips en certificeringscursussen kunnen worden geannuleerd of verplaatst vanwege de weersomstandigheden. Hoge golven en sterke wind zijn bijvoorbeeld niet geschikt voor watersportactiviteiten. Duiklocaties worden dagelijks gekozen op basis van het weer en de omstandigheden op zee. Uw veiligheid en de veiligheid van ons personeel staat voorop in onze bedrijfsvoering. Als de door u gewenste duiklocatie vanwege het weer niet beschikbaar is, doen wij ons best om een geschikt alternatief voor u te vinden.
Onze duikstaf/kapitein beslist over de selectie van de duiklocaties en/of annulering van de duikreizen.
Annulering vanwege de weersomstandigheden of mechanische redenen waardoor de boot de haven niet verlaat – volledige restitutie. Als we tijdens de reis de aangewezen duiklocatie niet kunnen bereiken, hetzij vanwege de weersomstandigheden of mechanische redenen, zullen we een andere geschikte duiklocatie aanbieden. Zolang we u een alternatieve duiklocatie kunnen aanbieden, worden er geen restituties gegeven. De walk-in aanbetaling van 40% of de online aanbetaling van 40% wordt aangehouden voor GEEN opkomst of ochtendannuleringen.
Er worden uitkeringen betaald als er verplichte evacuatie of officiële openbare evacuatiebevelen worden uitgevaardigd vanwege een natuurramp die uw bestemming onbewoonbaar maakt. (Verwezen door FCO – Ministerie van Buitenlandse Zaken van het Gemenebest ).
Voor PADI-cursussen wordt bij inschrijving een aanbetaling van 40% gevraagd en volledige betaling na de eerste dag in het water. Als u besluit de cursus niet af te maken om andere redenen dan medische redenen, wordt er geen restitutie verleend.
Voor online boekingen is de aanbetaling niet restitueerbaar, maar u kunt uw boeking maximaal een jaar verzetten. Dit moet 1 week voor de startdatum van de activiteiten worden gedaan.
Duikers die gehuurde apparatuur gebruiken, zijn verantwoordelijk voor die apparatuur en worden gefactureerd voor verlies of schade, ongeacht de oorzaak. De prijs die in rekening wordt gebracht, is het volledige bedrag voor apparatuur die minder dan 2 jaar oud is en de marktprijs voor oudere apparatuur. Noch Legend Diving Lembongan noch haar werknemers kunnen aansprakelijk worden gesteld voor schade aan of verlies van persoonlijke apparatuur die is veroorzaakt voor, tijdens of na duikactiviteiten.
Privacy is belangrijk. Wij verzekeren onze klanten dat alle gegevens die tijdens het betalingsproces en de cursus worden verzameld, niet voor andere doeleinden worden gebruikt. De gegevens worden ook niet bekendgemaakt aan derden, behalve degenen die rechtstreeks betrokken zijn bij de betalings- en e-mailprocessen. Als u nog andere zorgen of vragen hebt over ons beleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Neem contact met ons op .